
Με αφορµή το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ των Αναστασιάδη-Καραµήτσου ξέσπασε ο πρώτος µιντιακός πόλεµος της νέας εποχής. Το εύφλεκτο υλικό βρέθηκε στα βενζινάδικα της Shell. Το ΧΩΝΙ αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο.
Πέµπτη 13 Σεπτεµβρίου. Είναι η µέρα που άρχισαν όλα. Είναι η µέρα που έπεσε η πρώτη τουφεκιά στον πρώτο µιντιακό πόλεµο της νέας εποχής. Της εποχής της κρίσης.
Οι δύο άντρες βρίσκονται σε διαφορετικά µέρη της Αθήνας. Ο ένας στη Μιχαλακοπούλου κι ο άλλος στη Μεταµόρφωση. Τους χωρίζουν περίπου 13 χιλιόµετρα, αλλά έχουν κι οι δυο την ίδια αντίδραση µόλις τελειώνει το δελτίο των οκτώ στο Mega. Χτυπάνε κάτω το τηλεκοντρόλ και µουρµουρίζουν: «Θα τους γαµ…».
Τι εκνεύρισε, λοιπόν, τόσο πολύ τον ισχυρό άνδρα του ∆ηµοσιογραφικού Οργανισµού Λαµπράκη-∆ΟΛ (Βήµα, Νέα, κ.λπ.), Σταύρο Ψυχάρη και τον οµόλογό του στον Πήγασο (Εθνος, Ηµερησία, κ.λπ.), Γιώργο Μπόµπολα; Και, µάλιστα, ταυτόχρονα; Μην ήταν κάτι που είπε «λάθος» η Τρέµη;
Οχι, µια διαφήµιση ήταν. Αλλά όχι ΟΠΟΙΑ∆ΗΠΟΤΕ διαφήµιση. Ηταν το νέο τηλεοπτικό σποτάκι του ΘΕΜΑτος. Η εφηµερίδα των Αναστασιάδη-Καραµήτσου ανακοίνωνε, µόλις, τη νέα της -αδιανόητη- προσφορά: αγοράστε µας και κερδίστε 4 ευρώ βενζίνη από τα πρατήρια της Shell! Μια προσφορά που ήρθε να προστεθεί στη δωροεπιταγή 6 ευρώ των Carrefour που ήδη προσφέρει, εδώ και µήνες, το ΘΕΜΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ Στο ΧΩΝΙ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου