Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΦΕΡΕ'Ι΄ΡΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ALPHA ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ

Μα ό,τι και αν πω σ’ αγαπώ, σε θέλω
χορεύει η καρδιά μου για σένα
Τοτσέ βάλε please άλλο ένα,
σ’ αλλάζω στο άλλο λεπτόοοο
Σε θέλω, μα πάγκο εχώ Φορναρόλι
αγάπη μου μας βλέπουνε όλοι
χορεύει η καρδιά ΥPOVIVASMOOOO 

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ O ALPHA ΑΓΑΠΑ FEREIRA ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:

Ο Στρος Καν έρχεται ινκόγκνιτο στην Ελλάδα αλλά τον εντοπίζουν οι δαιμόνιοι Έλληνες ρεπόρτερ και μάλιστα τον βλέπουν σε εστιατόριο της Γλυφάδας.

Οπότε ο ALPHA στέλνει ρεπόρτερ με κάμερα στο εν λόγω κοσμικό ρεστοράν.

Και φυσικά η ρεπόρτερ του ALPHA σπικάρει το ρεπορτάζ της στην κάμερα, μέσα στο εν λόγω κοσμικό ρεστοράν όπου εθεάθη ο Στρος Καν.

Ας δούμε το πλάνο:
Ξεκινάει από το 39’30” του Κεντρικού, εννοείται, Δελτίου του ALPHA. Και φυσικά το πλάνο διαρκεί ΠΑΝΩ από 20 δευτερόλεπτα με τον Φουρέιρ, συγγνώμη τον Φερέιρα να μασουλάει και να πίνει το ποτό του.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ LIVE!
Κι ας μπούμε στο κλίμα του ALPHA:

♪♫ Θέλω να διαγράψω τ’ όνομα στο κινητό

ΑΛΛΑ!

♪♫ θέλω να τρολάρω τον Φερέιρα συνεχώς…

ΚΑΙ!

♪♫ θέλω τον Ζεσουάλδο να τον έχω από κοντά. Και να με κοιταααά…

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

♪♫ Μα ό,τι και αν πεις, είμαι ο ALPHA, σε θέλω 
ρωτάω γι’ άλλον θέλω όμως εσένα
Εστιάτορα βάλε please άλλο ένα,
μπροστά του θα είμαι εγώωωωω
Σε θέλω, μα τρως βλέπω το φαγητό σου
κανένα πρόβλημα, πιες το ποτό σου
θα πω ότι κάνεις ΦΩΤΟΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ♪♫

ΠΗΓΗ:http://freddos.sport24.gr /http://papaki.redplanet.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΕΕΕΕΣ!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου